Seguidors

dissabte, 28 d’abril del 2018

A mí, també...

Tornam a estar sols, 
Me crides pel meu nom,
Me demanes amb aquella veu,
Amb  aquell tò que jo ja conec, 
Que això és entre tu i jo, 
Vols esser amable, 
Desconfii de tu, 
Me fas por,  
Sent les  cames clavades enterra, 
El meu cor s'accelera, 
Deix de sentir el meu cos, 
Desig que allò passi aviat, 
No em puc moure, 
El cor me batega, 
Tenc els peus aferrats enterra, 
No em puc moure, 
No sent el meu cos, 
El cor em batega al coll, 
Un nuu tanca la gargamella, 
No me puc empassar la saliva,
El cor em batega a la boca, 
M'aufeg, 
Faig el que em demanes, 
Vull sortir, 
Allà està fosc,
Tenc por, 
Sent la por dins del  meu cos,
Sent la por al coll
Sent la por al ventre
Sent la por a les cames
Sent la por a la gola
No puc sentir el meu cos
Vull que acabi
Vull les mans d'ella que em treguin d'allà
Vull cridar, no puc
La por a la gola, 
No puc cridar....
Tú, et tornes a vestir
Jo, em sent bruta
La por s'instala al meu cos,
Ara li dic CULPA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Puedes escribir aquí tus opiniones, aportaciones...Gracias.