Seguidors

dissabte, 28 d’abril del 2018

Instants....

Recollida a casa, sola, amb la música i repassant les imatges de les coses que he viscut , sense dubte em qued amb els moments en els que vos he tingut als dos devora, en els que he pogut sentir que vos disfrut com a fills i com a persones,  que formau part de la meva vida, amb les ganes de viure i de sobreviure que m'aportau.
Si d'una cosa estic segura és que cada moment és únic, que passa com l'aigua del riu i que mai torna a esser igual, i que per això, els anys m'han ensenyat a assaborir els instants com si no hi haguèssim d'esser-hi demà.
Quan tanc els ulls, 
Tanc  els ulls mirant cap al 2017, i tenc davant aquells dos dies amb voltros en el vaixell, tan junts, navegant en una mar blava, camí de Cabrera, conscient que són moments que no puc agafar amb les mans, i que sí puc guardar al meus records...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Puedes escribir aquí tus opiniones, aportaciones...Gracias.