Seguidors

divendres, 3 de febrer del 2017

Una troballa

Avui he trobat aquest blog que vaig iniciar fa casi quatre anys, quan encara podía mirar per una altre finestra que ara ja no és la mateixa per la qual puc guaitar ara. I m'he emocionat quan he llegit allò que vaig escriure pot ser sense pensar, sense estructurar, només deixant fluir les paraules, que tantes coses volen dir. Una de les meves grans maneres d'evadir-me de la realitat va ser la lectura, per això els llibres eren la meva finestra al món , tant al món físic com al món dels somnis. Llegir em transportava, em transporta encara, a altres realitats. Em provocava, em provoca, somniar amb visitar altres països, altres cultures, altres mirades, altres maneres de viure. I em va donar a conèixer la màgia de les paraules, la màgia del llenguatge, en mans de Julio Cortázar, Gabriel García Márquez, Gioconda Belli, Isabel Allende, Mario Benedetti, Ángeles Mastretta,...de com les paraules poden fer-te olorar, mirar, sentir una historia escrita...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Puedes escribir aquí tus opiniones, aportaciones...Gracias.